Testpiloter sökes!

Jag som alskar att fotografera har anmält mig som testpilot för Ricoh PX , en ny vattentät kamera som tål tre meters vattendjup. Jag är jättenyfiken att fotografera under vattnet. Mina barn vill alltid ta bilder med min kamera, och är det som de säger att man inte längre behöver oroa sig för att låta barnen låna kameran därför att den tål fall från 1,5 meters höjd är en höjdare. Det blir spännande att testa Ricoh PX och verifiera att kameran är så bra som det verkar.

Jag håller tummarna så att jag blir utvald.

Nu vill Smartson ha hjälp av fem Testpiloter att utvärdera och testa kameran, samt blogga om era erfarenheter.
Anmäl dig på smartsontestpilot.se/ricoh-px/bli-testpilot/

Lycka till!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa