Invigning av första Crocs konceptbutik i Sverige

Igår var jag med barnen på invigning av första Crocs konceptbutik i Sverige. De bjöd på mellis med goda smothies och natur godies. På plats var en ballongskulptör... Ballong Prinsessan, en trollkarl och en stor Crocs-figur för att underhålla de små.
Butiken ligger i Nacka Forum och där kan man gå runt och upptäcka nya skomodeller bland de alla 250 modeller som Crocs idag erbjuder. De har också många nya modeller på jibbitz, de små figurer man ha på crocs. Det är värt ett besök!

För oss som älskar Crocs var det jättetrevligt att få komma och se alla nya Crocs modeller och den fina butiken som Vi säkert kommer att besöka många gånger.

I goodiebagen Jag fick hittade jag Crocs skor till mig och till barnen. Vi är jätteglada för våra nya crocs skor och jag är redan anmäld som stamkund hos er! :-)

Tack Crocs för en trevlig event!

Nedan kan Ni se några bilder från eventet!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa