Darling Numbers från familjesmycken.se

Familjesmycken.se har jättefina smycken och när man tittar runt i deras webbutik är det svårt att välja. Jag blir ju förälskad i många olika modeller av deras smycken. Men jag har ett drömsmycke från Familjesmycken.se och det heter Darling Numbers...De är såå fina!!!  Det är ett personligt smycke med snygga siffrorna i silver som representerar barnen i turordning- första barnet på ettan, andra barnet på tvåan, tredje barnet på trean ( Mina tre barn:)) osv. Jag skulle gärna välja ett hjärta i silver som representerar min man också och på det sättet göra mitt familjesmycke komplett. Ett hjärta i plexi i röd färg vid sidan som representerar Kärleken skulle också följa med, och allting hänger tillsammans på en silverkejda som är 80 cm lång. Tänk att det blir sååå snyggt:)) Vill ha!!
Jag är en stolt mamma och att bära mina älskade nära betyder mycket för mig...det betyder kärlek <3


(lånad bilder från familjesmycken.se)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa