Att provköra en Mitsubishi Outlander

I början av året vann jag vinsten "En vecka med Mitsubishi" som jag utnyttjade nu i somras. 


Jag fick köra en Outlander, en fin SUV från Mitsubishi. Bilen har 5 eller 7 säten och ett stort lastutrymme, vilket är viktigt for oss och passade bra för min familj. Bilen har en jättefin interiör design med bekvämma läderklädda säten.



En modell med automatisk växellåda, lätt att  köra och med bra plats för en familj med tre barn, det enda jag tyckte var mindre bra var 'turbo fördröjningen', bilen kan tveka lite ibland vid gaspådrag. 
Vi tycker det var jättebra att Vi fick provköra bilen och rekommenderar gärna denna modell för De som tänker byta eller köpa en SUV. Gå till Mitsubishi och be att få provköra en Outlander.
Tack Lotta från Mitsubishi motors.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa