Girls Night Out på PURE!


Igår kväll var jag och en vännina Girls Night Out på PURE. Det var verkligen en fantastisk kväll!! Fina produkter visades av alla företag som var på plats. Bland annat var Weleda på plats och visade deras utmärkta crèmer och övriga produkter som jag tycker mycket om. Feminint visade även sina raffiga underkläder. Ett annat företag som jag inte kände till är Glossybox, jag gillar deras idé att man kan prenumerera på en fin feminin box varje månad med fem skönhetsprodukter... den ska jag prova:)...Stort tack till Mgroup PR & Event som anordnade den lyckade kvällen och Tack till alla utställare som var med - GrazetteFeminint
Glossybox, FashionstoreonlineLadycupKissWeleda , Pleasme och   Ett rum för smycken. Som kronan på verket fick vi dessutom en härlig goodiebag :-))





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa