We R Family event på Café Opera - Food & Lifestyle

Igår var jag på We R Family eventet på Café Opera vilket arrangerades av Loppi.se. Ett härligt event för bloggare med en massa härliga utställare. Som vanligt träffade jag många bekanta bloggare och fick tag på många spännande nyheter från alla företag som var på plats. 

Kvällens konferencier var Johanna Westman som samtidigt lanserade sin bok "December - Från adventspyssel till nyårspartaj", en jättefin bok med massor av goda recept och fina bilder. Jag träffade Johanna på "Mitt kök mässan" när hon bakade ett av recepten från boken, "Valrhonafudge" (Chokladfudge), dessa fudge är helt otroligt goda och det var jättetrevligt att småprata med henne:) Jag är jätteglad att jag fick hennes nya bok signerad. En jättefin julklapp att ge borta...rekommenderas varmt:) Tack Johanna!



We R Family i samarbete med Loppi.se bjöd alla på eftermidagsfika med gott te från Tehuset JAVAAloeVera drycken som jag tycker är så gott och uppfriskande,  kakor, mm ...



Det var härligt med massor av nyheter från Ramundberget - skidåkning för alla, Parelle Cosmetics - allt inom skönhet och kosmetik, Bugaboo -med nya barnvagnen, Micki - lanserar nya leksaker, Ella's kitchen - nya produkter,  Bambino - allt för matstunden,  Wonderbook Book of Spells - a family game with a brand new series of adventures to explore for PS3 system( jag har testat och det är grymt), Tehuset JAVA - allt om Te och kaffé, AloeVera drycken - naturel och gojibär smak.



Stort tack Katarina och Charlotta från Loppi.se för ett ännu underbart  We R Family event på Café Opera och jag måste säga... Goodiebagen var fantastisk!...Tack till alla sponsorer!!
Bra jobbat Loppi.se!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa