Min Loppi Blogbag med spännande produkter!!

Jag hämtade på posten min Loppi Blogbag som är fylld med spännande grejer.


Det är alltid jättekul att få testa nya produkter och recensera de. Min Loppi Blogbag innehåller följande:

MILDA receptbok " Säsongens bästa bakning". En härlig receptbok som visar dig steg för steg i text och bild hur du bakar goda bakverk med säsongens frukter och bär. Perfekt för oss som älskar att baka ;)

Milda lanserar också en receptapp som innhåller samma recept och steg-för-steg instruktioner, dessutom har appen en röst som läser upp instruktionerna. Det låter smart!! Receptappen finns att ladda ner gratis i appstore och på android market och receptboken kan alla beställa hem gratis från mildas hemsida www.milda.se. Missa inte det!


BARNÄNGEN ny duschserie Shower + Lotion, en duschcreme med bodylotion effekt. Huden blir mjuk och len och den har doften av passionsfrukt... den luktar så gott!!  Det är perfekt för alla som har ont om tid eller ofta glömmer bort att smörja in sig efter duschen. Älskar den!!


ARLA Apetina® Creamy Block - Det är en krämig och mild vitost som inte behöver stå kyld. Den är perfekt för sommarlivet och som ingrediens i sallader, såser och röror. Jag tycker dock inte den smakar lika mycket som vanlig vitost.



COOP BBQ Hickory och COOP BBQ Chipotle . Jag hann inte grilla, med smakade bägge såserna och tyckte lite bätre om COOP BBQ Hickory, som har rökig smak. De blir perfekta grillsåser till sommaren.



NICKE NYFIKEN-kit från STENA LINE - Kitet består av en pysselbok och färgglada kritor, en bra underhållning för alla sommarens resor. Mina barn var nyfikna och började leka med boken direkt.



Tack Loppi för min första Loppi Blogbag. Ser fram emot att få testa nya produkter i framtiden!!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa