Vi är nöjda med produkterna från Loppi Blogbag Änglamark

Förra vecka hämtade jag på posten en Loppi Blogbag Änglamark som jag fick från loppi.se att testa. Loppi Blogbag innehåller 6 ekologiska produkter från Coop Änglamark:  
Coop ökar sitt sortiment av ekologiska produkter. Det tycker jag är bra.

 


Första produkten jag använde var Änglamark kakao. Jag bakade min favorit, kladdiga chokladmuffins, och det smakade väldigt gott.  
Klicka nedan för recept:



Även pasta är en favoritmåltid, både för oss vuxna och barn ;-) Jag serverade Änglamark pasta fusilli all dente med ketchup och rostad lök på. Alla tyckte det var gott och denna rätt ska vi göra om ;-)

              


 
Det fanns även en dark chocolate mint flavour, 70% kakao.
en bit mörk choklad kan vi avnjuta med gott samvete!
Och änglamarks choklad gör ingen besviken, smakar supergott till en kopp espresso. 
 


 
Änglamark Valnötter
Nötter är fulla av energi och näring. De är goda antioxidanter.
Coop's Änglamark valnötter smakar gott och är perfekt att ha med i väskan som tilltugg.




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa