Vinn biljetter till UnderBARA BARN mässan 14-16 Oktober!

Hej!

Vill du vinna gratis biljetter till underBARA BARN mässan 2011?
Två st personer har chansen att vinna en biljett var till underBARA BARN mässan 2011 som hålls i Stockholm på Stockholmsmässan i Älvsjö 14-16 oktober 2011.

För att vara med och tävla vill jag att du som har en blogg lämnar en kommentar under detta inlägg och länkar till tävlingsinlägget och du som inte har blogg svara på frågan: Hur många år fyller underBARA BARN mässan i år? (svaret hittar du här!)
Glöm inte att bifoga en korrekt emailadress så jag kan kontakta vinnaren!

Tävlingen pågår till och med den 8 oktober kl 20:00
Lycka till!!


Klicka här på underbarabarn.se så får du veta mer eller följ dem på facebook!


Kommentarer

Linda sa…
I 9 år har de haft mässan.
Skulle vara superkul att vinna biljett så man äntligen får en anledning att ta sig dit.Kommer alltid något i vägen.
wagemar_linda@hotmail.com
Lisa sa…
Jag är gärna med och tävlar!
I år är det 9:onde året som mässan hålls.

Mvh Lisa
lisa.82@home.se
Hanna sa…
Hej!

Jag är gärna med och tävlar. Jag har skrivit om tävlingen i min blogg http://hanna.fornhem.se/?p=8358

Mässan har funnits i 9 år. Jag tror att jag gått 4 av de åren.

Må gott!
hej hej :)

9 onde året är det som gäller för mässan - HIPP HIPP HURRA ! och hoppas det blir BRA !

Har 40 mil att åka men det kommer bli såå kul att få åka med en vännina, ladda mammabatterierna på en barnmässa :) låter inte helt fel !
*håller tummarna*

mammatillz@hotmail.com
www.haggkvistbloggen.blogg.se
Snotric sa…
Är gärna med och tävlar.
9 år har mässan funnits.

Mvh Katja.alamartin@gmail.com
Lämnar gärna ett tävlingsbidrag.
9 år är mässan.

jessica
lindyhep @
hotmail.com
Marvan sa…
Det blir den 9:e gången (av 9 möjliga)jag besöker den underbara Underbara Barn- mässan! Och skulle gärna vilja bjuda med min syster :)

Vänligen

Maarit
(maarithuotari@hotmail.com)
Monica sa…
Underbara barn mässan fyller nio år!
Jag bara älskar den här mässan och skulle såååååå gärna vilja vinna biljetter dit.
Monica monicamoller@yahoo.se
Monica sa…
Nio år fyller mässan!
Jag vill verkligen gå, vore underbart att vinna biljetter dit
Monica sa…
glömde lämna mailen i föregående inlägg men nio år har mässan funnits!
Jag är med och tävlar mollerandersson@yahoo.se
Om Emelie sa…
Jag vill tävla :-).

Har endast privat blogg, så svarar istället på frågan:
Det här blir 9:onde året för mässan! För min del blir det 4:e året att gå. DEnna gång med 2 barn istället för 1.

MVH;emelie
Om Emelie sa…
Men då, glömde korrekt mailadress: emelielundin@gmail.com
Johanna sa…
I 9 år har mässan funnits. Har gått på den 2 ggr och tycker den är superbra! Skulle gärna vilja vinna biljett!! MVH johanna--andersson@hotmail.com
David L sa…
Hej!
Underbara Barn-mässan är inne på sitt nionde år, alltså har mässan anordnats 8ggr tidigare. Att få vinna en/två biljetter vore fantastiskt! Skulle ta med min blivande fru för en/två fantastiska dagar! Mvh David (dh.larsson85@gmail.com)
Marie sa…
Hej!!


Barnmässan fyller 9 år!! :D Vi ska dit för 3:e gången!


Mvh Marie
marievilsson@hotmail.com
wallis sa…
Svar i 9 år, jag har gått i 6 år då min son var 4 veckor har inte nissat ett år älskar mässan:)
hoppas på tur/ åsa

asawallgren72@hotmail.com
Iréne sa…
Mässan fyller 9 år i år oah jag vill hemskt gärna besöka den tillsammans med min sambo Peter och vår lille son Oskar 5 månader.
Mail:irene_blank@hotmail.com
Blogg: http://ireneblank.blogg.se
Sofi sa…
Jag är med och tävlar.
Mässan fyller 9 år! Hoppas på vinst:)

mvh,
Sofia (msofia727@gmail.com)

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa