VIP förhandsvisning av filmen "Förr eller senare exploderar jag"


Vilken härlig dag! Jag och min väninna var på exklusiv förhandsvisning av filmen "Förr eller senare exploderar jag", en helt underbar kärlekshistoria!  Bästa filmen jag har sett på länge ;-)
Filmen har biopremiär den 22 JUNI 2014




Fakta om filmen:
FÖRR ELLER SENARE EXPLODERAR JAG: Hazel och Gus är två ovanliga tonåringar som har en hel del gemensamt; en kvick och syrlig humor, ett förakt för det traditionella och en kärlek som tar med dem – och oss – på en oförglömlig resa. FÖRR ELLER SENARE EXPLODERAR JAG är en gripande och livsbejakande kärlekshistoria mot alla odds. Baserat på den bästsäljande boken av John Green om det roliga, spännande och jobbiga i att leva och att vara kär. I huvudrollerna ser vi Shailene Woodley, Ansel Elgort och Laura Dern.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa