Tebjudning hos Tehuset Java

Min dag började jättebra idag, med en VIP-frukost hos Tehuset Java som just har fyllt 80 år. 
Frukostsmörgås med gott te och lite chokladnyheter som lanseras denna vecka var min fina frukost i morse  Det bjöds på teskola, och det var bra att få lära sig lite mer om den dryck som jag tycker om så mycket. Jag fick även möjlighet att göra min alldeles egna teblandning som jag döpte till  "kärleksfull" och det var härligt. Min blandning var "jordgubb, svart vinbär och vanilj"... det doftade så gott.

På Tehusets webb finns nu en sida där man kan " Blanda ditt eget te", välja förpackning och ge namn på blandningenen bra idé att ge bort som present.
Kolla på : www.tehusetjava.se 

Tehuset Java ligger på Odengatan 29 i Stockholm och är en jättefin butik som erbjuder runt 250 olika tesorter och tillbehör, bland annat olika delikatesser, kaffe, tillbehör för köket, mm.

Om du är en tedrickare och/eller vill uppleva en fin butik med stort tesortiment , rekommenderas varmt ett besök hos Tehuset Java. 

Jag vill tacka Katarina och Charlotta från Loppi.se och Sofia och övriga från Tehuset som arrangerade detta trevliga event.
Jag är också jätteglad för min goodiebag som var fylld med goda saker, härligt, man tackar!!!

Här kan Ni se några bilder :






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa