Första dagen på underBARA BARN mässan!

Idag började underBARA BARN mässan för nionde året i rad. Jag har varit där varje år sen första gången 2003. I år fick jag VIP erbjudande som bloggare, det var kul. Vi fick en frukostpåse och en goodiebag. Tack Kickie!!
Mässan är jättebra i år. Det finns mycket shopping, produkter och tjänster som Vi känner igen och många nyheter. Pysselhörnan var en höjdare till barnen. Ballongerna i entréen är helt fantastiska, se på bilderna!
Loppi.se är på plats och delar ut dagispåsen. Missa inte det!
Det finns många bra mässerbjudanden och jag har fyndat barnkläder till mina barn.
Jag rekomenderar ett besök!

För mer info besök: underbarabarn.se








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa