Filmen "The Host" av Stephenie Meyer


Äntligen var jag på Bio och såg filmen "The Host". Den är baserad på The host (Genom dina ögon) av Stephenie Meyer, som jag tycker om. Jag var nyfiken på den filmen. The Host är en annorlunda mix av action, romantik och Sci-Fi . Filmen har också lite humor, och det tycker jag är bra. Det är en lång film (2 timmar 5 minuter), om känslor, kärlek och drömmar, men jag tycker den är väldigt bra.





Fakta om filmen:
Efter att jorden invaderats och människorna tagits över av utomjordiska själar möter vi Vandraren som tagit Melanies kropp i besittning. Men Melanie kämpar emot och Vandraren tvingas uppleva hennes känslor, drömmar och minnen av den stora kärleken.
Filmatiseringen av Stephanie Meyers (Twilight-serien) bästsäljande roman Genom dina ögon.
Filmen hade premiär den 27 mars 2013
Längd: 2 timmar 5 minuter
Åldersgräns: från 11 år

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa