Min första Glossybox med Therese Sennerholt design

Denna vecka hämtade jag min första Glossybox som är special designad av Therese Sennerholt, med citatet "Don't let anyone ever dull your sparkle". En jättefin box som ska hängas på vägen här hemma ;-)
Jag är glad över min första glossybox. Den enda produkten som jag är inte så förtjust med är eye lash curler, men annars är jag nyfiken att prova alla andra produkter...spännande ;-)


Boxinnehållet:

1- SEBASTIAN PROFESSIONAL - VOLUPT SPRAY
Ta ditt hår till nya höjder då du skapar spektakulär, långvarig volym samtidigt som mjukheten bevaras. Spraya i rötterna och föna för volym eller lufttorka för definierade vågor och lockar.

2- CHINA GLAZE - NAIL LACQUER
Glittrande multi-chromatic nagellack med ett fantastiskt täckande resultat och en formula som gör att det sitter länge. Innehåller samma ingrediens som används för att ge glans åt porslin.

3- FIGS & ROUGE - 100% PURE & NATURAL TINTED LIP BALM
Miljövänlig och 100 % ekologiskt lätt färgat läppbalsam som återfuktar och ger näring. Kom- mer i en supersöt, somrig förpackning och fri från parabener, sulfater, syntetiska färger och dofter.

4- BLISS - LEMON + SAGE BODY BUTTER
Härligt, rikt återfuktande body butter som går fort in i huden och doftar uppiggande av citron och salvia. Prisvinnare i Swedish Beauty & Cosmetics Awards och Elle Beauty Awards 2013.

5- EMITE MAKE UP - PROFESSIONAL EYE LASH CURLER
Grym ögonfransböjare som är ditt bästa vapen i jakten på de perfekt böjda fransarna. Tryck längst in mot fransroten och håll i ca 5 s. Fortsätt sedan utåt och håll kvar på 2 ställen till.

Vill ni också testa glossybox så kommentera så värvar jag er gärna !
(Den kostar 139 kr/månad)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa