Mitt kök-mässan i Stockholm!

Från  8 -11 november 2012  är den 14e upplagan av Mitt kök-mässan på gång i Stockholmsmässan i Älvsjö. Mitt kök är Nordens största konsumentmässa för mat och dryck och får många besökare från hela landet. Jag var där och såg vinnaren av Sveriges Mästerkock 2012 Sigrid Bárány som lagade en "höstpytt med svamp och sidfläsk" och jag hade tur som fick provsmaka..det var gott:) Det var mycket folk och alla ville  förstås smaka på allt:) Jag fick också se Tina Nordström , Paolo Roberto, Jens Linder & Johanna Westman,  mm... Det finns många fina utställare med goda korvar och ostar och  förstås mycket vinprovnings också.  Jag köpte lite smått och gott och ska överraska min man i helgen med en fin ostbricka:)




Läs mer om mässans här.

De 100 första, fullt betalande besökarna varje mässdag får en goodiebag från Fontana Food AB.

Öppettider 8 -11 novemberTorsdag kl 11.00-18.00
Fredag kl 11.00-20.00
Lördag kl 09.00-18.00
Söndag kl 10.00-17.00

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa