Riktigt kvinnligt event med R.E.D.D Tampons

R.E.D.D. Free ( fd. Tampons for free) firade 2 årsdag den 8 mars och bjöd  på ett härligt träningsbloggarevent på Internationella kvinnodagen.
Jag har följt och bloggar om R.E.D.D. Free/Tampons för free sedan 1 år när jag träffade Diana och Sophia, tjejerna bakom företaget. Det var jättetrevligt att komma på det eventet och fira med dem.
Eventet tog plats på det coola gymmet Rosa Skrot och kvällen började med mingel med energimat och smoothie från Berries By Astrid. Sedan var det dags för 2 föreläsningar, först med Håkan från HPV Vaccin och sen en inspirerande föreläsning med Julia Fors, författare till boken Bodylicious. Sen fick vi välja mellan cirkelträning med Lovisa ”Lofsan” Sandström eller Zumba med Magdalena Bibik. Mitt träningspass var zumba, som jag älskar :-). Kvällen avslutades med en middagsbuffé och bubbel!
Alla tjejer fick dessutom en välfylld goodiebag och fina träningskläder från Röhnisch.
Det var en härlig kväll och jag tackar Diana och Sophia från R.E.D.D. Free för ett grymt event.




Tack till alla sponsorer/partners:



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa