Min önskelista från Stor&Liten

Julen närmar sig och det är dags att köpa julklappar till barnen. Jag har tre barn och varje år skriver de sin långa...önskelista med många olika leksaker de önskar sig på julafton. Det är härligt !
Jag tycker om att köpa på nätet och webbutiken Stor&Liten har ett stort utbud av leksaker, med fri frakt, fri retur och 90 dagars öppet köpet. Det är en perfekt plats att köpa alla julklappar på ;-)

Här kommer en lista med fem produkter från Stor&Liten som jag tycker är perfekt för mina barn och familjen.

1-Educa Vildkatten, ett roligt spel, där hela familjen kan spela och ha kul. Perfekt med lite annat än alla dataspel.

http://www.storochliten.se/produkt/educa-vildkatten/25740692



2-Quizmysteriet SE,
Jag tycker det är viktigt att familjen spenderar tid tillsammans och ha kul. Det här spelet verkar vara jättekul och spännande och inte minst det är Årets familjespel 2013. Det kommer naturligtvis att bli en favorit att ta fram de mörka vinterkvällarna.

http://www.storochliten.se/produkt/quizmysteriet-se-arets-familjespel-2013/25871872




3-Skylanders SWAP ForceStarter Pack - X360

Min son pratar mycket om Skylanders och den nya Skylanders SWAP Force är nummer 1 på hans önskelista. Ett kul spel som han kan spela tillsammans med sina kompisar.


4-  LEGO City 4440, Skogspolisstation
Lego är alltid en favorit hos barnen och den här blir en perfekt present till min äldsta sonen som älskar att bygga.

http://www.storochliten.se/produkt/lego-city-4440-skogspolisstation/25364318




5- Furby Cool Blue Raz
Furby är ett Interaktivt djur som reagerar när du rör det. Det spelar musik och dansar. Furby står först på min dotters önskelista och det verkar vara en kul present till henne som alltid ville ha ett husdjur, men är hon tyvärr allergisk.

http://www.storochliten.se/produkt/furby-cool-blue-raz/25851649





Passa på och kika hos Storochliten.se, de har många leksaker med kampanjpriser just nu.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Köttbullar med must

God och krämig Broccoli- Blomkål och potatissoppa